Shop Forum More Submit  Join Login
Are you sure about this: Cass x F!Inquisitor by BadAssPANTieStalker Are you sure about this: Cass x F!Inquisitor by BadAssPANTieStalker
Add a Comment:
 
:iconcommanderkorra:
CommanderKorra Featured By Owner Aug 3, 2017
Beautiful, Cassandra should have been bi.
All the female human squadmates have been straight only since Isabela from DA 2. Ashley, Miranda,Jack.Casandra,Kasumi,and Cora, they have never had a Bi Female Squadmate in the Mass Effect games.
Anyway, they make a cute couple. I love how flustered Cassandra gets when she is caught reading Varrics romance books lol.
Reply
:iconlainpinky131:
Lainpinky131 Featured By Owner Nov 25, 2015  Hobbyist Digital Artist
If only... I was so on board with romancing Cass as a F!Adaar, but nope. My dreams were crushed before they even begun. :XD:
Reply
:icondorianpavus:
DorianPavus Featured By Owner Nov 29, 2015   Digital Artist
EXACTLY. I had an entire F!Adaar planned out for her and then... crushed dreams. :(
Reply
:iconalkair13:
Alkair13 Featured By Owner Nov 24, 2015
OMG this is so cute ^__^

When Cass came and told my Lavellan that they can/t be together and all that stuff, I was sitting like "I don't wanna play this anymore T___T"...but of course I finished the game (having Josephine next to meMeow :3 )
Reply
:iconmiranthia:
Miranthia Featured By Owner Nov 23, 2015  Hobbyist Digital Artist
:iconcheeringplz:
Reply
:iconbadasspantiestalker:
BadAssPANTieStalker Featured By Owner Nov 24, 2015  Student Digital Artist
excited happy 
Reply
:iconmiranthia:
Miranthia Featured By Owner Nov 27, 2015  Hobbyist Digital Artist
I was very upset when I found out you couldn't romance her as a f!Inquisitor 8C
Reply
:icondorianpavus:
DorianPavus Featured By Owner Nov 29, 2015   Digital Artist
Me, too. Oh Maker. >_>
Reply
:iconmiranthia:
Miranthia Featured By Owner Nov 29, 2015  Hobbyist Digital Artist
It was very disappointing.
Reply
:icondorianpavus:
DorianPavus Featured By Owner Nov 29, 2015   Digital Artist
Extremely. The art for Cass x inquisitor like, stopped entirely since people noticed.
Reply
:iconmiranthia:
Miranthia Featured By Owner Dec 1, 2015  Hobbyist Digital Artist
Yeah 8C
Reply
:icondorianpavus:
DorianPavus Featured By Owner Dec 2, 2015   Digital Artist
It makes your work even more special. :heart:
Reply
(1 Reply)
:iconcelfydd:
celfydd Featured By Owner Nov 23, 2015  Hobbyist General Artist
I wasn't that bothered about not being able to romance Cassandra since Sera is such fun :)
Reply
:iconbadasspantiestalker:
BadAssPANTieStalker Featured By Owner Nov 23, 2015  Student Digital Artist
hehe, she is. :D I love the scene where you prank everyone with her. xD
but I never dated her though because I am more into Josephine. She is so cute. (>w<)
Reply
:iconvengefulabyss:
VengefulAbyss Featured By Owner Nov 23, 2015  Student Writer
Every time I start a new profile and tell myself I'm going to romance Sera I am always recaptured by Lady Josephine and her adorableness 
Reply
:iconflyinglunatic:
FlyingLunatic Featured By Owner Nov 21, 2015
Was so sad that I couldn't romance Cassandra as a female inquisitor :/ thank god for the fanart and fanfictions though! I love the blush, so cute :)
Reply
:icondorianpavus:
DorianPavus Featured By Owner Edited Nov 29, 2015   Digital Artist
Yeah, bless the brave people who still dare to LGBT-ify characters like Cass. When will people finally understand that there are 436000000 of them and only like a dozen of gay ones? It freaking matters. Art like this here matters.
Reply
:iconbadasspantiestalker:
BadAssPANTieStalker Featured By Owner Nov 22, 2015  Student Digital Artist
omg, me too! (Q-Q)
hehe, yeah. I am reading a pretty good one right now. (>w<)
Aw thank you. (^w^)
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 21, 2015
Image Size
783 KB
Resolution
1198×860
Link
Thumb

Stats

Views
1,395
Favourites
85 (who?)
Comments
23
Downloads
22
×